Freitag, 24. Februar 2017

DT-Oddball: New Release: Nelly & Her Nymphs

Hallo Oddballs
Hello Odballs


Heute möchte ich euch noch 1 Neuerscheiung vorstellen
Today i would like to introduce you one new release



Bitte nutzt meinen Code: DTTINA 10
um 10% auf euren nächsten Einkauf zu erhalten.
Please use my code: DTTINA10 to get 10% on your next purchase.

Ich habe die süße Nelly auf eine kleine Wolke gedruckt und sie
und ihre Nymphen mit Polychromos coloriert.
Anschließend habe ich eine Karte aus Spiegelkarton in Wolkenform geschnitten und 
Nelly darauf gesetzt.
Die kleinen Herzen sind mit einem Nähgarnfaden befestigt.
I have printed the sweet Nelly on a little cloud and colored she and 
their nymphs with Polychromos.
Then I cut a card in the cloud shape from mirror cardstock and put Nelly on it.
The little hearts are fastened with a sewing thread.


Ich hoffe euch gefällt die kleine Wolkenkarte und Nelly.
I hope you like the little Cloud Card and Nelly

Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges










Kommentare:

  1. Cute card, lovely image.
    Thank you for sharing over at Allsorts;-))m

    AntwortenLöschen
  2. A great card made in under 30 minutes. Thanks so much for joining in with our time challenge over at Country View x Jane DT

    AntwortenLöschen
  3. This is so beautiful. Nice work.
    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    AntwortenLöschen
  4. Back again, and again this is just super gorgeous. Nice work. Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge


    AntwortenLöschen
  5. Lovely ! Thank you so much for joining us over at Country View Challenges !
    Corrie x

    AntwortenLöschen
  6. Fabulous and wonderful card Tina xx
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Dianne DT for the World Wide Open Design Team Challenge

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"