Mittwoch, 15. Februar 2017

Polkadoodles New Release: Darling Bud´s the 4.

Hallo ihr Lieben
Hello dears



Heute zeige ich euch ein weiters DT-Werk mit den wundervollen Darling Buds. 
Today I show you another DT work with the wonderful Darling Buds.. 


Ich habe eine Art Osterkörbchen gemacht und verwendet habe ich das Motiv
I made a kind of Easter basket and I used the image




Coloriert mit Polychromos
Colored with Polychromos


Und hier findet ihr wieder das Bundle von
And here you can find again the bundle of



Morgen zeige ich euch ein weiteres süßes Blumen Mädchen
Tomorrow I'll show you another sweet flower girl

Bis bald...
see you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges

Kommentare:

  1. Wow this is gorgeous. Nice work.

    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    AntwortenLöschen
  2. I am running out of things to say about your amazing projects, Tina! Another stunner!! xxx

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"